maandag 25 maart 2013

Koe

 
Dit is een kaartje voor een persoon die gek is op koeien.
De koe is uit stof geknipt en aslan erachter geplakt dat aan een kant plakt.
dit iets opgebold en er foamplakkers achter geplakt en dit op het kaartje geplakt.
De koe staat zo iets van het achterkant af.
De randen zijn van maskingtape geweldig plakband van papier en super dun.

donderdag 7 maart 2013

kaartje

 
Een kaartje wat ik al een tijdje geleden heb gemaakt.
In gekleurd met copics en de bloemetjes zijn ook zelf gemaakt.

donderdag 31 januari 2013

Aap Blauw




Deze aap heb ik net weer afgebreid en wat vinden jullie?
Zelf vind ik de kleur helemaal geweldig en lekker vrolijk.
Mochten jullie het patroon zoeken of andere ideeën willen opdoen ga eens bij deze pagina kijken:
http://zijmaakthet.blogspot.nl/

maandag 21 januari 2013

Uil 2

Uil 2


Het is een kaartje waarbij ik het uil zelf heb gemaakt met de borduurmachine.
De stempel licht ingekleurd en op de foto zijn de kleuren niet zo mooi als in werkelijkheid.


dinsdag 18 december 2012

Kerst

 
Ik wens jullie allemaal een Fijne kerst en een heel Creatief 2013

maandag 19 november 2012

Uilenkaartje

 
Een Uilenkaartje
 
Het uiltje is zelf gedigitaliseerd in mijn borduurprogramma en daarna geborduurd op vilt.
Wat leuk papiertjes erbij en je hebt een leuk vrolijk verjaardagskaartje.

zondag 11 november 2012

Nieuw adres met een leuke candy

Hallo Volgers,
 
 
Een van mijn favoriete blogster heeft haar adres veranderd van haar blog.
Haar nieuwe adres is: http://stampingnicole.blogspot.nl/
Ze heeft er ook een leuke candy aan verbonden.
Kijk snel op haar blog en wordt volger als je dat nog niet bent;-)