maandag 8 oktober 2012

Flip over kaart

De Flip over kaart

 
Dit is de voorkant.
 
De ronding in gemaakt met een stans waarvan ik hem aan twee kanten door de Cuttlebug
gestansd heb zodat ik een strook van ongeveer 3 cm aan elkaar blijft zitten.
 En het uiltje is gemaakt met de Silhouette.
En als hij open gevouwen is ziet hij er zo uit:
 
 
Dan zie je twee uiltjes die naar elkaar kijken.
Hier nog een foto van de zijkant.
 
 
 


 
 


 

woensdag 3 oktober 2012

Bloem

 
Vandaag weer een kaartje toegevoegd.
Ik had hem al een tijdje geleden gemaakt met de Farber Castell potloden ingekleurd.
 

maandag 10 september 2012

2 x Hetzelfde kaartje

 
 
 
Een kaartje gemaakt met een stempel ingekleurd met copics
Dit keer geen zwart inkt gebruikt voor de stempel maar een licht bruine tint.
 
 
Dit is hetzelfde kaartje maar dan ingekleurd met Farber Casstel potloden.
Het complete plaatje is iets zachter van kleur geworden, zelf vind ik hem heel geslaagd.
 

zaterdag 11 augustus 2012

Vergeet me niet


Een kaartje met een vergeet me nietje erop.
Ingekleurd met Farber Castell potloden, de stempel in van Penny Black

maandag 23 juli 2012

Dank je wel


Een dank je wel kaartje.
Ik heb hem gemaakt voor de digiwedstrijd van de club Kaarten maken met Tiets

maandag 9 juli 2012

Kant stempel


Vandaag een kaartje zonder iets ingekleurd te hebben.

Het kaartje heeft een leuke rand van kant en dit is gestempeld en met embospoeder bewerkt.
Ik wou dit wel eens uitproberen en was benieuwd naar het resultaat.
Goed gelukt toch?

maandag 2 juli 2012

Vakantie


Dit is een kaartje gemaakt voor de vakantie.
Het idee is van Anneke
Vond dit z'n leuk idee en hem hem nagemaakt.